ویدئو کلاس جمع بندی, نکته و تست زبان مدیریت کسب و کار MBA ویژه کنکور ۱۴۰۳

مدت: ۱۴ ساعت
زمان برگزاری: سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ (شروع از ۱۹ دی ۱۴۰۲)
  • از طریق کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، موبایل و تبلت می‌توانید در این کلاس شرکت کنید.
  • فیلم این کلاس ضبط می‌شود و صرفا روی یک دستگاه سیستم عامل ویندوز یا مک یا اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۱,۱۰۰,۰۰۰ ۷۷۰,۰۰۰ تومان
برگزار شد
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

کلاس جمع بندی، نکته و تست زبان کنکور MBA

کلاس آنلاین جمع بندی،‌ نکته و تست زبان کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) طی ۱۴ ساعت تمامی مباحث مهم، نکته‌های کنکوری آزمون‌های ۷ سال اخیر را بررسی می‌‌کند.
شیوه تدریس دکتر حمید فرید طی این کلاس آنلاین کاملاً تعاملی و تست‌محور است و به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان ممکن، مباحث گرامر، واژگان و درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) را جمع‌بندی کنید.

مزایای کلاس جمع بندی، نکته و تست زبان کنکور MBA

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کلاس از این قرار است: 

- آموزش کاملاً تعاملی و یادگیری‌محور
- استفاده از روش‌های نوآورانه و مولتی‌مدیا
- تست‌محور و نکته‌محوربودن کلاس‌ها
- ۵ آزمون شبیه‌سازی‌شده با پاسخ‌های کاملاً تشریحی
- پشتیبانی علمی تا روز آزمون
- امکان مرور سریع نکات

سرفصل‌ها:

بررسی بخش زبان آزمون‌های مدیریت کسب و کار ۷ سال اخیر در قالب نکته و تست و جمع بندی
به‌همراه ۳ آزمون شبیه‌سازی آزمون با پاسخ تشریحی و پشتیبانی کامل علمی تا روز آزمون

  • مزیت‌های کلاس نکته و تست زبان کنکور MBA کافه‌تدریس چیست؟

    کلاس نکته و تست زبان کنکور MBA کافه‌تدریس مزیت‌های متعددی دارد که شما را برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد مهیا می‌کند. این مزیت‌ها از این قرار است: تست‌محور و نکته‌محوربودن شیوه نوآورانه و تعاملی تدریس بررسی تحلیلی نکات تست‌های سال‌های اخیر جمع‌بندی و مرور آسان تمامی نکات

  • درس زبان کنکور MBA را چطور مرور و جمع‌بندی کنم؟

    پیشنهاد ما برای مرور و جمع‌بندی درس زبان تماشای ویدیوی نکته و تست زبان کنکور MBA است. این کلاس به شما امکان می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی نکته‌های مهم و تکنیک‌ها را مرور و جمع‌بندی کنید. شما با استفاده از ویدیو می‌توانید سرعت مطالعه خود را تنظیم کنید و به‌صورت نامحدود مطالب را مرور و در ذهن تثبیت کنید.

  • کلاس نکته و تست زبان کنکور MBA کافه‌تدریس چقدر تست‌محور است؟

    تمامی پکیج زبان کنکور MBA کافه‌تدریس تست‌محور و نکته‌محور است. شما با شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور کارشناسی ارشد MBA کافه‌تدریس تمامی به حل تشریحی تمامی تست‌های مهم کنکورهای ۱۳۹۵ تا ‍۱۴۰۱ دسترسی خواهید داشت. کلاس نکته و تست زبان کنکور MBA به شما امکان می‌دهد تمامی نکته‌های مهم تست‌های اخیر و تکنیک‌های لازم برای پاسخ‌دادن به تست‌ها را مرور کنید.

  • بهترین منابع واژگان زبان تخصصی کنکور مدیریت کسب و کار چیست؟

    برای تسلط بر واژگان و مباحث درک مطلب کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار شما منابع متعددی در بازار هست. انتخاب بهترین منبع نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت شما دارد. مزیت شرکت در کلاس‌های آنلاین کنکور MBA کافه تدریس این است که شما را از مراجعه به منابع متعدد بی‌نیاز می‌کند.

  • اگر در درس زبان ضعیف باشم، شرکت در کلاس به من کمک خواهد کرد؟

    شرکت در کلاس زبان کنکور MBA کافه‌تدریس به شما کمک می‌کند تا با هر سطح زبانی میزان تسلط خود بر این مهارت را بیشتر کنید و احتمال موفقیت‌تان را بالا ببرید. از آنجا که مبنای ویدیوی نکته و تست زبان کنکور MBA تست‌های سال‌های اخیر است، شما می‌توانید با یادگیری تکنیک‌های تست‌زنی، مرور واژگان مهم و نکات و مباحث مهم کنکورهای اخیر میزان موفقیت خود را بالا ببرید.

  • آيا استفاده از کتاب ۵۰۴ برای یادگیری واژگان کنکور MBA و تسلط بر آن مناسب است؟

    این کتاب جزو منابع زبان به شمار می‌رود، ولی تعداد واژگان اندکی دارد. منابع باکیفیت‌تری در بازار برای یادگیری واژگان وجود دارد. ویدیوی کنکور MBA شما را با تمامی واژگان مهم و پرتکرار کنکور MBA به‌صورت ریشه‌ای و قاعده‌مند آشنا می‌کند. شما کاربرد آن‌ها را بر مبنای تست‌های سال‌های گذشته می‌آموزید. این کار به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را در کنکور مدیریت کسب و کار (MBA) به دست آورید.

حمید فرید
دکتری کارآفرینی از دانشگاه تهران