وبینار رایگان ارائه روش بهینه مطالعه معادلات دیفرانسیل(بیان صفر تا صد برنامه مطالعاتی لازم برای یادگیری معادلات) ویژه کنکور ۱۴۰۱ رشته های عمران، برق، مکانیک، مواد، هوا فضا، مهندسی پزشکی، ریاضی، نقشه برداری و ...

زمان برگزاری: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۳ ساعت

توضیحات

وبینار رایگان معرفی درس معادلات دیفرانسیل و ارائه روش بهینه مطالعه این درس برای کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۱ کلیه رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه به صورت زنده و تعاملی و با هدف بیان صفر تا صد آنچه برای موفقیت در کنکور در این درس نیاز دارید، تعریف شده است.
معادلات دیفرانسیل در کنکور ارشد و دکتری بسیاری از رشته ها جز سر فصل آزمون است که متاسفانه بسیاری دانشجوهای رشته های مختلف(عمران، مکانیک، برق، مواد، هوا فضا، مهندسی پزشکی، ریاضی، نقشه برداری، معدن و ...) نسبت به این درس توجه کافی را ندارند و غالبا از این درس در دفترچه آزمون خود عبور می کنند. در حالی که کسب درصد مناسب در این درس بسیار ساده است و اصطلاحا درسی نمره آور در مقایسه با سایر دروس باکس ریاضی می باشد و افرادی که به سوالات این درس پاسخ می دهند، مزیت رقابتی بزرگی (تاثیر فراوان تراز این درس) نسبت به سایر رقبای خود خواهند داشت.

در این همایش مراحل مختلف مطالعه این درس را به صورت دقیق و کامل برای افراد زیر تشریح خواهیم کرد:

۱. افرادی که در کلاس شرکت می کنند.
۲. افرادی که خودشان نسبت به مطالعه این درس اقدام می کنند.

مواردی که در این وبینار بررسی می شوند، عبارتند از:

- معرفی مباحث و سرفصل های معادلات دیفرانسیل
- بررسی فصلهای مهمتر در کنکور و پیش نیازهای آن
- بررسی بودجه بندی سوالات رشته های مختلف
-بررسی روند تکراری بودن تستهای معادلات دیفرانسیل در رشته های مختلف
- معرفی منابع لازم و ارائه روش بهینه مطالعه این درس
- ارائه برنامه مطالعاتی(نحوه مطالعه پیش نیازها، درس نامه، حل تست و تمرین و زمانبندی برای مطالعه این موارد)
-ارائه برنامه مطالعاتی پس از اتمام مرحله آموزش ( درسنامه) تا کنکور(شامل حل تستهای تکمیلی، تستهای جلد دوم و مرور مطالب)
- پاسخ به سوالات دانشجویان

- شرکت در این همایش را به کلیه افرادی که قصد شرکت در کنکور ارشد و دکتری ۱۴۰۱ رشته هایی که معادلات دیفرانسیل را به عنوان یکی از سرفصل های آزمون در کنکور خود دارند، توصیه می کنم.

هر نوع سوالی در مورد نحوه مطالعه درس معادلات دیفرانسیل برای کنکور ۱۴۰۱ و پیشنهاد برای وبینار را می توانید از طریق ایمیل masoudaghasi1395@gmail.com مطرح نمایید.