وبینار رایگان برنامه‌ریزی ۴ ماه تا کنکور ارشد علوم اقتصادی

زمان برگزاری: ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ برگزار شد. هزینه کلاس: رایگان

مدت: ۲ ساعت
ویدیوی وبینار بعد از ثبت‌نام در داشبورد شما قرار می‌گیرد و قابل دانلود است.

توضیحات

کنکور ارشد علوم اقتصادی یکی از آزمون‌های پرطرفدار در مقطع ارشد است. داوطلبان از رشته‌های مختلف برای نشستن روی صندلی‌های دانشگاه‌های برتر این رشته رقابت نسبتا سنگینی دارند. برخی از داوطلبان کنکور ارشد علوم اقتصادی از اواسط تابستان و بخش زیادی هم از ابتدای پاییز مطالعه را شروع می‌کنند. اگر قصد دارید جز رتبه برترهای کنکور ارشد علوم اقتصادی باشید و در دانشگاه‌های خوب تحصیل کنید، باید از زمان باقیمانده تا کنکور استفاده کامل را ببرید. رسیدن به تسلط بالا در زمان کوتاه تا کنکور، نشدنی نیست اما سخت است. اگر یک برنامه مطالعاتی درست در این ۴ ماه نداشته باشید، رقابت برایتان سخت‌تر هم خواهد شد.

در وبینار رایگان برنامه‌ریزی ۴ ماه تا کنکور ارشد علوم اقتصادی، دکتر میرزای صراف مسیر آمادگی در ۴ ماه باقیمانده تا کنکور را ترسیم می‌کنند. انتخاب دروس مطالعاتی برای زمان باقیمانده، بهینه‌ترین منابع (کتاب یا کلاس) برای کسب درصد مناسب و رتبه خوب در ۴ ماه و برنامه‌ریزی درست برای روزهای باقیمانده تا کنکور در این وبینار بررسی می‌شوند.

اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاه، بهترین نتیجه را در کنکور ارشد اقتصاد کسب کنید، وبینار رایگان برنامه‌ریزی ۴ ماه تا کنکور ارشد علوم اقتصادی را از دست ندهید.

سر فصل های این دوره به شرح زیر است:
۱ - بررسی اهمیت دروس کنکور و اولویت بندی در مطالعه
۲ - معرفی منابع مطالعاتی متناسب با زمان باقیمانده
۳ - نحوه برنامه‌ریزی برای شروع مطالعه
۴ - مطالعه بهینه و مدیریت زمان
۵ - ترسیم مسیر آمادگی ۴ ماه تا کنکور
۶ - پرسش و پاسخ