فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ درس هیدرولیک + رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین

مدت: ۲۵ ساعت
زمان برگزاری: ویدیوها بعد از ثبت نام قابل دانلود می‌باشند.
  • ویدیوها قابل دانلود می‌باشند و صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۹۰۰,۰۰۰ ۷۲۰,۰۰۰ تومان
  • تخفیف روی تخفیف کافه‌تدریس

ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

ویدیو آموزشی هیدرولیک مجموعه کاملی از درس هیدرولیک کانال‌های باز است که برای استفاده داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکترای عمران، دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌های عمران (عمران)، عمران (آب)، کشاورزی و سایر رشته‌هایی که درس هیدرولیک کانال‌های باز را در برنامه درسی خود دارند، تهیه شده است. 

نمونه ویدیو تدریس

ویدیوی زیر نمونه‌ای از تدریس استاد در این دوره است.


 سرفصل‌های ویدیو آموزش هیدرولیک

سرفصل‌های ویدیو آموزش هیدرولیک کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری مهندسی عمران به این شرح است:
◼️ مفاهیم اولیه جریان در کانال‌های باز: شامل تعریف علم هیدرولیک و جریان دارای سطح آزاد، مقایسه جریان در کانال‌های باز و مجاری تحت فشار، طبقه‌بندی کانال‌ها، انواع مقاطع معمول در کانال‌های باز، مشخصات هندسی مقاطع کانال‌های باز، نام‌گذاری‌های مختلف کانال‌های مصنوعی، طبقه‌بندی و تشخیص انواع جریان در کانال‌های باز، بررسی نحوه انتشار امواج‌ سطحی در کانال‌های باز، توزیع سرعت در کانال‌ها، توزیع فشار در کانال‌ها و بررسی روابط اساسی حاکم بر حرکت سیالات
◼️ اصل انرژی در کانال‌های باز و کاربردهای آن: شامل کاربرد معادله انرژی در کانال‌های باز، معرفی مفهوم انرژی مخصوص در کانال‌های باز و کاربردهای آن، انرژی مخصوص در کانال‌‌های مستطیلی با شیب کم، معرفی عمق بحرانی و اعماق متناوب، تحلیل جریان در محل برآمدگی موضعی در کف کانال‌های مستطیلی، تحلیل جریان در محل تنگنای موضعی در کانال‌های مستطیلی، تحلیل جریان در محل تغییر همزمان تراز کف و عرض کانال‌های مستطیلی و انرژی مخصوص در حالت کلی (در کانال‌ با هر سطح مقطع دلخواه)
◼️ اصل اندازه حرکت در کانال‌های باز و کاربردهای آن: شامل رابطه اندازه حرکت در کانال‌های باز و معرفی نیروی مخصوص، منحنی نیروی مخصوص در برابر عمق و اعماق مزدوج، بررسی روابط نیروی مخصوص در کانال‌های مستطیلی، محاسبه نیروی وارد بر دریچه کشویی، بلوک و یا بند، در یک کانال با شیب کم، تحلیل پرش هیدرولیکی در یک کانال با شیب کم، بررسی روابط نیروی مخصوص در کانال‌های مثلثی و مقایسه منحنی‌های انرژی مخصوص و نیروی مخصوص
◼️ جریان یکنواخت در کانال‌های باز: شامل شکل‌گیری جریان یکنواخت، سرعت متوسط در جریان‌های یکنواخت، محاسبات جریان‌های یکنواخت، زبری معادل، مقاطع مرکب، بهترین مقطع هیدرولیکی و مشخصات هیدرولیکی جریان در مقاطع همگرا
◼️ جریان‌های متغیر تدریجی (و دائمی) در کانال‌های باز: شامل شکل‌گیری جریان متغیر تدریجی، انواع شیب در کانال‌های منشوری، نام‌گذاری نواحی جریان در شیب‌های مختلف، نام‌گذاری نیمرخ‌های دوازده‌گانه سطح آب، معادله دینامیکی حاکم بر جریان متغیر تدریجی در یک کانال با شیب کم، بررسی کیفی انحنای سطح آب در نیمرخ‌های مختلف و محاسبات نیمرخ‌های سطح آب در جریان‌های متغیر تدریجی

اهداف دوره 

صرفه‌جویی در وقت: شما می‌توانید با مشاهده ویدیو آموزش هیدرولیک، در مدت ۲۵ ساعت، این درس را در بالاترین سطح ممکن یاد بگیرید. صرفه‌جویی در زمان، چه در امتحانات دانشگاهی و چه در آزمون‌های ارشد و دکتری از مهم‌ترین موضوعاتی‌ست که باید در نظر گرفته شود. مطمئن باشید این مدت در مقایسه زمان لازم برای مطالعه کامل یک کتاب مرجع و یا حتی یک منبع کنکوری، بسیار ناچیز است. از طرفی با تسلط به روش‌ها و فرمول‌های پیشنهادی در این آموزش می‌توانید سریعتر از رقبای خود به مسائل پاسخ دهید و با کمبود وقت مواجه نشوید.
همچنین این دوره با هدف ایجاد نگرشی جدید به درس هیدرولیک با ارائه اسلایدهای جذاب، درسنامه کامل، پیشنهاد فرمول‌ها و ایده‌های جالب برای فهم بهتر و حل سریع مسائل و نیز تحلیل مسائل فراوان تهیه شده است.

نکات مربوط به دوره

◼️ پیشنیاز این آموزش، درس مکانیک سیالات (صرفا در حد تسلط بر روابط اساسی حاکم بر جریان سیالات یعنی رابطه پیوستگی، معادله برنولی و معادله ممنتوم) است، که می‌توانید نمونه فیلم و جزوه آن را در صفحه عمران سایت کافه‌تدریس مشاهده، و درصورت تمایل فیلم آموزشی صفر تا صد مکانیک سیالات را از همین سایت تهیه فرمایید.
◼️ بجز مورد فوق، به هیچ پیش زمینه دیگری نیاز ندارید، زیرا بنای این آموزش از صفر بوده و تمام نکات در آن تدریس می‌شود.
◼️ بعد از ثبت‌نام حتماً با مدرس دوره، آقای مهندس جوادی ارتباط گرفته و جهت دریافت برنامه پیشنهادی، رفع اشکال درسی و یا سایر امور مورد نیاز خود مشورت نمایید. راه ارتباط: آیدی تلگرامی @javadikal
◼️ پیش از شروع آموزش جزوه درس را پرینت بگیرید تا در هنگام مشاهده فیلم، قسمت‌های خالی آن را تکمیل نمایید.
◼️ از آنجا که این فیلم با دقت و نکته‎‌سنجی بسیار زیادی تهیه شده است، با مشاهده آن لذت مطالعه در سطح کیفی بالا را تجربه خواهید کرد. این فقط یک ادعا نیست!
◼️ جهت عضویت در گروه رفع اشکال تلگرامی VIP مجموعه نوین نگرش، بعد از فعال نمودن قابلیت «اضافه به گروه» از تنظیمات تلگرام خود، نام و ID تلگرامی خود را به آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال نمایید.

درس هیدرولیک کنکور کارشناسی ارشد عمران

در درس هیدرولیک کانال‌های باز، رفتار جریان آب در یک مجرا که تحت فشار نمی‌باشد، مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد. در کنکور ارشد عمران معمولاً ۸ تست از این درس طرح می‌شود. همانطور که قبلاً بیان شد، برای فهم عمیق این درس (که لازمه اصلی برای عدم فراموشی می‌باشد)، احتیاج به تسلط بر روابط اساسی حاکم بر جریان سیالات یعنی رابطه پیوستگی، معادله برنولی و معادله ممنتوم) دارید. این روابط در فیلم آموزشی صفر تا صد مکانیک سیالات بطور کامل تشریح شده‌اند. در عین حال در ضمن این آموزش نیز در موارد مورد نیاز به آنها اشاره، و آموزش‌های مرتبط نیز ارائه شده است. اگر به هر نحوی قبلاً مطالعه‌ای در زمینه این درس داشته‌اید، خواهید دید که بعد از مشاهده این فیلم، دید شما نسبت به هیدرولیک تغییر خواهد کرد.
پایه و اساس فیلم آموزشی صفر تا صد هیدرولیک، یادگیری بهتر و سریع مفاهیم و همچنین حل مسائل متعدد در سطوح مختلف به منظور تثبیت مطالب درسنامه استوار است. رفرنس‌های این آموزش کتاب‌های چاو، فرنچ، هندرسون، چانسون، آکان، چودری، ابریشمی، جزوه دانشگاهی مدرس و نیز مجموعه سؤالات کنکور ارشد عمران می‌باشند.

نمونه جزوه دوره

  • آیا این فیلم آموزشی برای افراد با پایه درسی ضعیف مناسب است؟

    بله، تدریس این آموزش از صفر بوده و حتی اگر رشته کارشناسی شما غیرمرتبط با مهندسی عمران (یا سایر رشته‌های مرتبط با این درس) باشد نیز می‌توانید از این آموزش استفاده کنید. در صورت نیاز به ارتباط با مدرس از آیدی تلگرامی @javadikal استفاده نمایید.

  • با توجه به این‌که مبنای این آموزش از ابتدا می‌باشد، آیا برای دانشجویانی که پایه درسی نسبتاً مناسبی دارند باعث اتلاف وقت نخواهد شد؟

    خیر زیرا محتوای آموزش شامل ایده‌ها و فرمول‌های پیشنهادی است که باعث تسریع در حل مسائل می‌شوند. ضمناً امکان پخش فیلم با سرعت بالا نیز فراهم می‌باشد.

  • این آموزش چه مواردی را برای ما تضمین می‌کند؟

    درسنامه کامل و مفهومی، حل مثال‌های فراوان، متنوع و در سطوح مختلف (ساده، متوسط و دشوار)، سرعت عمل و دقت بالا در محاسبات با استفاده از ایده‌ها و فرمول‌های پیشنهادی و نیز پشتیبانی مدرس در بالاترین سطح کیفی، از مهمترین ویژگی‌های این آموزش می‌باشد.

  • آیا این آموزش برای کنکور رشته‌های مهندسی عمران-آب و کشاورزی و یا سایر رشته‌هایی که درس هیدرولیک کانال‌های باز را در چارت درسی خود دارند مناسب است؟

    این آموزش با هدف کنکور کارشناسی ارشد و دکترای رشته مهندسی عمران تهیه شده است، ولی تا حد زیادی سایر رشته‌ها را پوشش می‌دهد. طبیعتاً این پوشش، ۱۰۰ درصدی نخواهد بود و بسته به رشته یا نیاز شما تفاوت دارد. لذا پیشنهاد می‌شود قبل از خرید دوره با مدرس این درس ارتباط بگیرید. راه ارتباطی: آیدی تلگرامی @javadikal

  • آیا بعد از تهیه این آموزش، نیاز به تهیه کتاب‌های کنکوری یا سایر منابع وجود دارد؟

    به هیچ عنوان. این آموزش مجموعه کاملی است از نکات و مطالب درس هیدرولیک است. ضمناً یادآور می‌شود که این فیلم، با وجود فرمول‌ها و ایده‌های پیشنهادی ارائه شده در آن، جزوه تمام رنگی و نیز حل مسائل متعدد، چند سطح بالاتر از سایر منابع قرار دارد.

  • آیا این آموزش فقط برای کنکور قابل استفاده است؟

    با یک نگاه اجمالی به سرفصل‌های ارائه شده، متوجه می‌شوید که این آموزش پوشش کاملی به سرفصل‌های درس هیدرولیک در مقطع کارشناسی رشته عمران می‌دهد. دانشجویان این رشته می‌توانند بدون نیاز به مراجع دیگر، در طول دوره تحصیل خود از این آموزش استفاده کنند. دانشجویان سایر رشته‌ها (که با هیدرولیک کانال‌های باز سروکار دارند) نیز می‌توانند از این آموزش بعنوان یک منبع کمک آموزشی بهره‌مند شوند.

  • آیا امکان ثبت‌نام به‌صورت اقساطی وجود دارد؟

    درصورتی‌که مجموع هزینه‌ دوره‌هایی که قصد خرید دارید بیش از سه‌ میلیون تومان باشد، می‌توانید در ۲ قسط و اگر بیش از پنج‌ میلیون تومان باشد، در ۳ قسط پرداخت و ثبت‌نام خود را انجام دهید (ضمناً افزایش مبلغی بابت خرید اقساطی اعمال نخواهد شد). برای خرید قسطی دوره‌ها با ID تلگرامی @ShahinSagharchi در ارتباط باشید.

محمدرضا جوادی