برنامه‌ریزی و مشاوره تخصصی کنکور ارشد عمران

مدت: ۱۰ ساعت
زمان برگزاری: بعد از ثبت نام با شما هماهنگ می‌شود.
  • جهت ثبت‌نام توضیحات را مطالعه نمایید.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    رایگان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

برنامه‌ریزی و مشاوره تخصصی کنکور ارشد عمران خدمتی از مجموعه ماست تا با توجه به شرایط شما، بهترین راه را به شما نشان دهیم. هر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. پایه درسی، وضعیت فارغ‌التحصیلی، وضعیت اشتغال، ساعت مطالعه مفید، سرعت و کیفیت مطالعه و در نهایت رتبه مطلوب همگی عواملی هستند که وضعیت افراد را از یکدیگر متمایز می‌کند و در نتیجه نمی‌توان یک برنامه را برای همه داوطلبان تجویز کرد. بنابراین هر داوطلب با توجه به شرایط خود نیاز به برنامه منحصر به فرد دارد.

اهداف مشاوره

از مشاوره یک و فقط یک هدف داریم، بهینه‌سازی! یک داوطلب با توجه به شرایط خود، ساعت مطالعه مشخصی در توان دارد. هدف ما از مشاوره آن است که با صرف ساعت مطالعه مقدور خود، بهترین نتیجه را کسب کنید. 

نکات مربوط به دوره

◼️ جهت ثبت‌نام با آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارتباط بگیرید. (ثبت‌نام مشاوره‌ها از طریق سایت نمی‌باشد)
◼️ هزینه مشاوره برای یک ماه ۶۰۰ هزار تومان است و در صورت ثبت‌نام بلند مدت، تخفیف تعلق می‌گیرد.
◼️ همه مشاورین مجموعه افراد با رزومه تحصیلی قوی، قدرت بیان خوب، حوصله و دلسوزی در کار هستند و این موضوع را در کار خود نشان داده‌اند. اما اگر به هر دلیل داوطلب از مشاور خود نارضایتی داشته باشد، به راحتی می‌تواند نسبت به تعویض مشاور و یا لغو ثبت‌نام و عودت هزینه اقدام نماید. پشتیبان شما و اعتمادتان هستیم.
◼️ رزومه تیم مشاوره به شرح زیر است:
➕ شاهین ساغرچی (مدیر آموزش مجموعه و سرپرست تیم مشاوره): رتبه ۴ کشوری در کنکور ارشد عمران، فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف
➕ محمد تاخیری (مشاور): فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر، مشاور تخصصی کنکور ارشد عمران از سال ۱۳۹۹
➕ ارشیا قاسملو (مشاور): فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران، دانشگاه تهران، رتبه سوم تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، مشاور تخصصی کنکور ارشد عمران از سال ۱۳۹۸
➕ امیرحسین معز (مشاور): رتبه ۱۳۴ کنکور ارشد عمران، دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش ژئوتکنیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر

خدمات مشاوره

◼️ برگزاری جلسات مشاوره‌ای هر دو هفته یکبار،
◼️ پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات مشاوره‌ای داوطلب در کمترین زمان،
◼️ عضویت در گروه رفع‌اشکال درسی و ارتباط با مدرسین موسسه،
◼️ پیگیری مطالعه داوطلب به تعداد دو بار در هفته،
◼️ اولویت‌بندی مطالعه دروس و ارائه مناسب‌ترین استراتژی مطالعاتی با توجه به شرایط هر فرد،
◼️ آموزش نحوه صحیح مطالعه دروس (شیوه صحیح تست‌زنی، نحوه خلاصه نویسی اصولی و اختصاصی، روش مطالعه مفهومی، نحوه مرور اصولی و کاربردی)
◼️ برگزاری آزمون و آزمونک‌های استاندارد منظم دروس مختلف با هدف مرور و تثبیت مطالب درسی در ذهن دانشجو
◼️ آموزش نحوه صحیح آزمون دادن (انتخاب چینش پاسخگویی به سوالات، مدیریت زمان، کنترل شرایط روحی و روانی در جلسه آزمون)

برنامه‌ریزی و مشاوره تخصصی کنکور ارشد عمران

روند مشاوره به این صورت است که در تماس تلفنی با مشاور، شما یک برنامه مطالعه برای دو هفته پیش روی خود دریافت می‌کنید. این برنامه بر مبنای وضعیت شما (پایه درسی، ساعت مطالعه مفید، رتبه مطلوب و ...) ارائه می‌شود و جزئیات مطالعه‌ای که باید در دو هفته پیش روی خود انجام دهید را به طور دقیق برای شما مشخص می‌کند. در این مدت دو هفته‌ای هر سوال مشاوره‌ای که داشته باشید در کمترین زمان توسط مشاور پاسخ داده می‌شود. البته خود مشاور نیز (در صورت موافقت داوطلب) هفته‌ای دوبار وضعیت شما را پیگیری کرده و از شما گزارش مطالعه می‌گیرد تا نظم و ثبات مطالعه شما حفظ شود.
نحوه برنامه‌ریزی مشاور برای شما نیز فازبندی شده است. به این صورت که شما در فاز اول بهترین مباحث (مباحث پر تکرار در کنکور که زحمت مطالعه کمتری داشته باشند) را مطالعه می‌کنید و تا جایی که فرصت داشته باشید وارد فازهای بعدی مطالعه می‌شوید. مشاور نیز با قراردادن آزمون‌‌های پر تکرار در برنامه شما، سطح آمادگی شما را حفظ می‌کند تا دچار فراموشی مطالبی که مطالعه کرده‌اید نشوید.

  • آیا مشاور منابع مطالعاتی را نیز به داوطلب معرفی می‌کند؟

    بله، مشاور وظیفه دارد با توجه به شرایط و بودجه داوطلب بهترین منابع مطالعاتی را معرفی کند.

  • آیا برنامه ارائه‌ شده توسط مشاور برای مطالعه تمام وقت است؟

    هر داوطلب با توجه به وضعیت فارغ‌التحصیلی، اشتغال، تاهل و ...، ساعت مطالعه مشخصی دارد و مشاور نیز وظیفه دارد با توجه به همین ساعت مطالعه برنامه‌ریزی کند. البته داوطلب نیز باید توجه کند که برای کسب هر رتبه‌ای، به مقدار مشخصی مطالعه نیاز است و بر این اساس، ساعت مطالعه و سطح خواسته‌های خود را تنظیم کند.

  • مدت زمان هر تماس مشاوره چقدر است؟

    مدت هر تماس تلفنی که در فاصله‌های دو هفته‌ای انجام می‌شود، ۳۰ الی ۴۵ دقیقه است که طبق تجربه چند ساله ما، این مدت برای دریافت شرح مطالعه دانشجو در دو هفته گذشته و ارائه برنامه جدید برای دو هفته بعدی کاملا کفایت می‌کند.

دپارتمان مهندسی عمران (نوین نگرش)
کلاس‌های آمادگی کنکور ارشد و دکتری عمران