علوم تیزهوشان (نهم)

زمان برگزاری: شنبه‌ها ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۳۰ (شروع از ۱۵ بهمن ۱۴۰۱) هزینه کلاس: ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

مدت: ۵۰ ساعت فیلم این کلاس ضبط می‌شود و به صورت لینک مشاهده آنلاین در همین صفحه قرار می‌گیرد.

توضیحات

در پایه نهم، درس علوم خیلی در آینده ی تحصیلی دانش آموز موثره بطوری که در مرحله انتخاب رشته سال دهم، رشته تجربی و یا ریاضی نمره این درس برای تمام مدارس برتر هر استانی در امتحانای نهایی و در ادامه آزمون تیزهوشان، آزمون نمونه دولتی، آزمون ورودی مدارس برتر و مهم و تاثیر گذاره.
ضمن اینکه دانش آموز در دوره متوسطه برای شرکت در کنکورسراسری (ریاضی یا تجربی) یا المپیاد دانش آموزی هم باید پایه قوی در درس علوم داشته باشد.
ما در این دوره هر یک از رشته های علوم تجربی یعنی فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی رو با حضور استاد متخصص هر رشته آموزش میبینیم تا به طور عمیق و مفهومی به مباحث علوم نهم تسلط پیدا کنیم. (در ادامه رزومه دبیر ها ذکر شده)
از مهم ترین آپشن های کلاس های تیزهوشان کافه تدریس میتونیم به فضای تعاملی کلاس ها، گروه رفع اشکال تلگرام و پشتیبانی کلاس ها اشاره کنیم.
کلاس ها بصورت آنلاین برگزار و همه جلسات ضبط میشن و شما می‌تونید هر موقع تمایل داشتین دوباره جلسه‌ای که می‌خواید رو مشاهده کنین. نمونه برگزار شده کلاس در ادامه اپلود شده میتونید جهت آشنایی بیشتر با کلاس علوم تیزهوشان نهم کافه تدریس ویدیو رو ببینین همچنین اگر سوالی داشتین میتونین از بخش پشتیبانی بپرسین.

مدرسین:
جناب آقای امیرحسین برقراری (درس فیزیک و شیمی)
مدال نقره المپیاد فیزیک
رتبه 120 کنکور سراری
دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف
دانش آموخته سمپاد
عضو دپارتمان المپیاد فیزیک المپیادیشو
مدرس مجموعه ها و مدارس برتر تهران و سایر شهرستان ها

جناب آقای امیر رضا پاکساز ( درس زیست شناسی)
دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی البرز
دانش آموخته واحد پیشرفته مجتمع علامه طباطبایی
مدرس درس زیست شناسی مجموعه های پالیندروم - کافه تدریس و ...

پرسش های متداول:
مزایای کلاس آنلاین علوم تیزهوشان نهم کافه تدریس چیست؟
دسته بندی تخصصی(فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، نجوم) و پرداختن به دروس توسط مدرس تخصصی هر بخش یکی از مهم ترین مزایای دوره علوم تیزهوشان کافه تدریس می باشد.
در کنار این موضوع می توان بهه مواردی مثل : آنلاین بودن کلاس، فضای تعاملی کلاس ها، گروه رفع اشکال تلگرام و پشتیبانی، ضبط و امکان پخش مجدد هر کلاس اشاره کرد.

کلاس آنلاین علوم تیزهوشان نهم کافه تدریس چقدر تست‌محور است؟
تمامی کلاس‌های آمادگی برای تیزهوشان کافه‌تدریس، تست‌محور و نکته‌محور است چراکه لازمه ی موفقیت در آزمون تستی، تسلط بر تست های آن درس هست.

این دوره به صورت ضبط شده است؟
خیر، تمام جلسات دوره علوم تیزهوشان نهم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بعد از برگزاری کلاس به صورت آنلاین، کلاس ضبط می شه و ویدئو داخل داشبوردتون قرار می گیرد.

اهمیت درس علوم در آزمون تیزهوشان نهم به دهم چقدر است؟
با توجه به انتخاب رشته شما برای متوسطه دوم اهمیت نمره این درس متفاوت میباشد. طبیعتا اهمیت این درس برای داوطلبان رشته ریاضی و تجربی بیشتر از رشته های انسانی میباشد چراکه جزو دروس تخصصی به حساب میآیند. اما لازم به ذکر میباشد که تمامی درس های دفترچه آزمون در قبولی شما تاثیر گذار هستند.

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم از چه زمانی تست بزنیم؟
لازمه خوب عمل کردن توی آزمون تستی حل تعداد تست بالا علاوه بر تحلیل و نکته سنجی کاربردی همان تعداد تست هست. بطور کلی هرچقدر زود تر شروع به مطالعه و تست زنی کنید منطقا بهتر است.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم شامل چه درس هایی است؟
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم شامل دو دفترچه استعداد تحصیلی( ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات اجتماعی، قرآن و هدیه های آسمان در قالب یک درس) و استعداد تحلیلی (هوش) میباشد.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم شامل چه درس هایی است؟
آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم بطور کل شامل درس های ریاضی، علوم، عربی، فارسی، زبان انگلیسی، قرآن و هدیه های آسمانی میباشد. اما این آزمون وابسته به آموزش و پرورش هر استان میتواند تفاوت هایی داشته باشد.

کتاب علوم نهم را چطور مطالعه کنم؟
از آنجایی که کتاب علوم نهم از شاخه های مختلف علوم تجربی تشکیل شده است باید بصورت جداگانه به نحوه مطالعه هر یک پرداخته شود. بطور مثال برای مطالعه فیزیک، درک مطلب و دسته بندی کاربرد فرمول ها، در شیمی حفظ حقیقت های علمی در کنار فرمول های شیمیایی، در زیست و زمین شناسی طبقه بندی و خلاصه نویسی مطالب هر بخش اولویت دارند و سرعت و درک مطالب را برای شما تسهیل می‌کنند.

نمونه ویدیو کلاس