ویدیوی آموزش برنامه نویسی سی شارپ (C#.NET)

زمان برگزاری: ویدیوها پس از ثبت نام در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه کلاس: ۶۵۰ هزار تومان    ۳۲۵ هزار تومان    ۵۰٪ تخفیف

مدت: ۱۸ ساعت ۳۰ دقیقه
ویدیوها صرفا روی یک دستگاه سیستم عامل ویندوز یا مک یا اندروید به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.

توضیحات

C# یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا، ساده، پیشرفته، محبوب، پرکاربرد، بروز و زیبای دنیای کامپیوتر است. این زبان در ایران و سایر کشورهای جهان بازار کار قابل‌توجهی دارد و جزء 5 زبان برتر و پول‌ساز دنیا می‌باشد. در این دوره عالی شما بطور کامل و با زبانی ساده سی شارپ را یاد خواهید گرفت.

یادگیری C# بسیار ساده و روان است و برنامه‌نویسی به این زبان در محیط Microsoft Visual Studio .NET بسیار جذاب و لذت‌بخش است. با توجه به پشتیبانی عالی شرکت Microsoft از C# به‌عنوان مالک آن، یادگیری و کسب درآمد از آن کاملاً قابل توجیه است.

هم‌اکنون با ارائه نسخه یازدهم C# و نسخه هفتم .NET در محیط برنامه‌نویسی Visual Studio .NET 2022، می‌توان انواع نرم‌افزارهای تجاری، علمی، صنعتی، آموزشی را در قالب برنامه‌های کاربردی دسکتاپی، بازی‌ها، وب‌سایت‌ها و سرویس‌های ابری توسعه داد که قابلیت اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف مانند Windows، Linux، macOS، android، iOS را دارند.

در این دوره قصد داریم با آموزش قدم‌به‌قدم C# زیبا و قدرتمند، از ابتدا (سطح مقدماتی) تا رسیدن به مهارت‌های موردنیاز برای ورود به بازار کار (سطح متوسط) در کنار شما باشیم.

شرح دوره:
در این دوره در هفت گام، آموزش زبان برنامه‌نویسی C# را ارائه خواهیم کرد. هدف اصلی ما آموزش به زبان ساده و در نظر گرفتن جزییات تا اندازه موردنیاز برای ورود به بازار کار است.
مخاطبان این دوره هم افرادی هستند که تاکنون برنامه‌نویسی نکرده‌اند و هم کسانی که تجربه کار با سایر زبان‌های برنامه‌نویسی و حتی نسخه‌های قبلی C# و .Net Framework را دارند و قصد بازآموزی و بروز کردن مهارت‌های خود را دارند. برای گذراندن این دوره حداقل آشنایی با کامپیوتر هم کافی است، زیرا مطالب از صفر با زبانی شیوا و قابل‌فهم ارائه می‌شوند.
در هر گام پس از شرح مطلبی که قصد آموزش آن را داریم، به کدنویسی آن می‌پردازیم و تمام کدها سر کلاس نوشته می‌شوند و می‌توانید هم‌زمان با استاد، کدنویسی را انجام دهید تا بیشترین بازده در یادگیری را داشته باشید. در این دوره تمرکز بر روی فهم عملکرد یک زبان برنامه‌نویسی و ارائه مثال های کاربردی خواهد بود.
پروژه های ایجاد شده در محیط کنسول یا Command Prompt ویندوز و بصورت گرافیکی در قالب بسیار پرکاربرد Windows Form Application ارائه خواهند شد تا فراگیران محترم در پایان دوره هم تسلط در فهم و پیاده سازی الگوریتم های مختلف را داشته باشند، هم بتوانند برنامه‌های گرافیکی کاربردی ساده را توسعه دهند.

سرفصل‌های دوره برنامه‌نویسی سی‌شارپ
فصل ۱: معرفی دوره، نصب محیط توسعه، آشنایی با برنامه ها
فصل ۲: راه اندازی پروژه، متغیرها، ورود و خروج اطلاعات
فصل ۳: عملگرها، مکانیزم های انتخاب و تکرار، تبدیل تایپ ها
فصل ۴: مدیریت استثنا، توابع، خطایابی
فصل ۵: شی گرایی، Tuples، کار با توابع
فصل ۶: مدیریت رخداد، generics، interface، مدیریت حافظه و وراثت
فصل ۷: برنامه های گرافیکی، کتابخانه .NET، مجموعه ها، منابع شبکه، فایل و فولدر