کلاس آنلاین نکته و تست معادلات دیفرانسیل (توضیحات مطالعه شود)

زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹ الی ۱۸ هزینه کلاس: ۷۰۰ هزار تومان

مدت: ۸ ساعت
از طریق برنامه‌ی کافه تدریس پلیر و تنها روی سیستم ویندوزی می‌توانید در کلاس شرکت بفرمایید.
ویدیو این کلاس ضبط می‌شود و تنها روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز تا زمان کنکور امکان پخش دارد.

توضیحات

در کلاس آنلاین نکته و تست معادلات دیفرانسیل صرفا به حل تست از مباحث تدریس شده در فیلم آموزشی فاز ۱ و ۲ ریاضی پرداخته می‌شود. این مباحث شامل: معادلات مرتبه اول و دوم، لاپلاس و حل معادلات دیفرانسیل با کمک سری‌ها می‌باشد. (جهت تهیه این دوره‌ها از طریق لینک زیر اقدام نمایید).
خرید فاز ۱ ریاضیات (پوشش ۵۰ درصد کنکور ارشد عمران)
خرید فاز ۲ ریاضیات (پوشش ۵۰ درصد کنکور ارشد عمران)

ابراهیم شاه‌ابراهیمی عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین معلم شما در طول دوره تحصیلتان خواهد بود! نمونه تدریس ایشان گویای انرژی بالا و تدریس فوق‌العاده ایشان است.

تاریخ برگزاری: ۴ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۹ الی ۱۸

سایر توضیحات:
۱) مفاد کلاس عبارتند از: جزوه کامل و تمام رنگی، آموزش آنلاین + فیلم ضبط شده کلاس، ۴ مرحله آزمون جامع جهت تثبیت مطالب
۲) هر یک از شرکت‌کنندگان عزیز، بلافاصله پس از ثبت‏ نام در هر یک از کلاس‌‏ها در گروه رفع اشکال ویژه با حضور اساتید کلاس‌‏ها عضو شده و این عضویت بصورت نامحدود خواهد بود. (جهت عضویت در گروه رفع اشکال VIP، ایمیل و شماره همراه خود در سایت کافه‌تدریس را به آیدی تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال نمایید)
۳) برگزاری کلاس‌‏های آنلاین، در روز و ساعت مقرر از طریق سایت کافه‌تدریس خواهد بود و فیلم ضبط شده کلاس نیز پس از کلاس در اختیار شرکت‌کنندگان عزیز قرار می‏گیرد و تا روز کنکور ۱۴۰۳ قابل مشاهده است.
۴) مشاهده کلاس‌ها يا فيلم آن‌ها صرفا از طریق سیستم‌عامل ویندوز (سیستم کامپیوتر خانگی، لپتاپ، سرفیس) امکان پذیر است و بهمراه هر درس جزوه تمام رنگی ارائه می‌گردد.